بسم الله الرحمن الرحیم

ابرکوه نمایندگی یزد فردا/ علی مهدیپور: تا پایان سال 90 دو فرصت ذی قیمت برای حضور در صحنه، تجدید بیعت با حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و اعلام وفاداری به آرمان های شهدا، ایثارگران و همه مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی باقیست.
شنبه آینده با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر به یاد شهدای انقلاب اسلامی خواهیم بود. با شرکت در این راهپیمایی با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل بار دیگر برائت خود را از مستکبران عالم اعلام خواهیم کرد. با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن بار دیگر ایستادگی و مقاومت خود را به سایر مردم دنیا به ویژه مسلمانان و مستضعفان که با بیداری خود خواب راحت را از صهیونیست ها ربوده اند نشان خواهیم داد. هر چند دشمنان تلاش می کنند تا با انحاء مختلف ما را خسته کرده و هزینه ی دفاع از آرمانهایمان را بالا ببرند ولی ما چنانچه امام و مقتدایمان فرمودند در شرایط پیروزی بدر و عزت فتح قلعه خیبر قرار داریم و با ادامه راه امام و شهیدانمان بار دیگر آگاهی و بصیرت خود را به عالمیان ثابت خواهیم کرد. پس وعده همه ما روز 22 بهمن در راهپیمایی سراسری در هر شهر و روستایی که حضور داریم.
فرصت بعدی 12 اسفند و روز حضور گسترده، پرشور و همراه با بصیرت تمام در پای صندوقهای رأی برای انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی.
12 اسفند با حضور در انتخابات، رأی های خود را که به مثابه تیرهایی از نوع بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی است بر قلب دشمنان خود خواهیم زد. 12 اسفند امسال نیز همچون 9 دی 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی عزیزمان و دستاوردهای آن به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوق های رأی حضور دشمن شکن خواهیم داشت انشاء الله... مرعوب جنگ روانی دشمن نخواهیم شد و آموخته ایم که نه تنها شیطان بزرگ بلکه هم پیمانان غربی و عربی او و اذناب داخلی ایشان هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی (12 اسفند) به همه آنها تودهنی خواهیم زد.
ما تورم بالای 50 درصدی را هم تجربه کرده ایم و از پای ننشسته ایم بنابراین امروز نیز فشارهای اقتصادی دشمن را تحمل کرده و از پای نمی نشینیم و با حضور در عرصه های مهم و سرنوشت ساز نخواهیم گذاشت دشمن احساس پیروزی نماید.
ما همانگونه که جبهه نظامی را از عاشورا آموختیم، صبر اقتصادی را از رمضان یاد گرفته ایم. ما به تأسی از شهیدانمان که در نبرد نظامی با دشمن زبون، جاودانگی را تجربه کرده و آموزش داده اند با صبر در برابر فشارهای اقتصادی دشمن جاودانه خواهیم ماند و درس جدیدی به بشریت خواهیم داد.
ما به خوبی می دانیم که تهدیدهای دشمن نه از روی قدرت بلکه از روی درماندگی و زبونی و بیچارگی است. بنابراین با مشت های گره کرده در راهپیمایی 22 بهمن و با آراء همراه با بصیرت در 12 اسفند به دوستانمان (ملت های مسلمان و مستضعف دنیا) امید داده و صهیونیستها و مستکبران عالم را شکست داده و ناامید می کنیم.

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
علی مهدی پور


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا